לקוחות

פרויקטים נבחרים
מכתבי המלצה

פרויקטים נבחרים


פרויקט מרכז וואהל

מור הנדסה מנהלת את מרכז וואהל בבעלות אוניברסיטת בר-אילן, משווקת ומפיקה את האירועים והכנסים שבו. מרכז הכנסים והאירועים ממוקם ברמת גן בצמוד לקמפוס האוניברסיטה. המבנה הארכיטקטוני המיוחד, המצופה בלוחות מתכת מוזהבים, עוצב ע"י האדריכל הנודע דניאל ליבסקינד, שתכנן בין השאר את מגדל החרות במנהטן, עליו זכה בפרס כאחד מעשרת המבנים היפים בעולם.
ברצונך לערוך כנס או אירוע מקצועי במקום? לחץ על הקישור לאתר מור הנדסה במרכז וואהל ותוזמן לפגישה אישית עם אחד ממנהלי החברה.
לאתר:
http://wohl-center.com/
אתר מרכז וואהל: wohl-center.com
ניהול פרויקטים - מרכז וואהל

המרכז הירושלמי ללימודי המזרח הקרוב

המרכז הירושלמי הוא שלוחה של אוניברסיטת בריגהאם יאנג במדינת יוטה, ארה"ב. מבנה הקשתות המרהיב שעל הר הזיתים, תוכנן על ידי האדריכל הישראלי דוד רזניק והאדריכל האמריקני פרנק פרגוסון. על פרוייקט הבנייה המורכב ניצח אינג' אליעזר רהט, מייסדה של מור הנדסה. הבניין זכה למספר פרסים בתחום האדריכלות. מיום סיום הבנייה בשנת 1987 ועד היום אחראית מור הנדסה על התפעול הכולל 
של הקמפוס המשתרע על שטח של 17,000 מ"ר. הבניין משלב בתוכו חומרים שונים ובינהם
אבן ירושלמית, שיש איטלקי, עץ טיק בורמזי ואלון אנגלי. באודיטוריום הזכוכית הצופה לעיר 
העתיקה בירושלים ובו עוגב מיוחד, מתקיימים קונצרטים הפתוחים לקהל הרחב.
נשמח להזמינכם, מנהלי ארגונים הזקוקים לשירותי תפעול, לסיור אישי עם מנכ"ל החברה 
בשילוב האזנה לקונצרט קלאסי או מופע ג'ז.
למעוניינים, בבקשה ליחצו על הצטרפות לתוכנית סיורי מנכ"ל/יות להלן.
ניהול פרויקטים - המרכז הירושלמי ללימודי המזרח הקרוב

ניהול פרויקטים - המרכז הישראלי למצוינות בחינוך

המרכז הישראלי למצוינות בחינוך

הקמפוס האקדמי של המרכז הישראלי למצוינות בחינוך, המשתרע על שטח של כחמישים ושישה דונם, נחנך בשנת 1990 במטרה לטפח ולקדם בני-נוער בעלי יכולת גבוהה במיוחד במדעים, במוסיקה או באמנות החזותית. תכנית הלימודים פותחה על-ידי אנשי מדע, מוסיקאים, אמנים ומומחי חינוך מהארץ ומחו"ל. סגל המורים יחיד במינו וכולל גם מרצים וחוקרים מאוניברסיטאות ומוסדות מחקר בארץ. במקום ארבעה מגדלי מעונות שנועדו להפגיש בני-נוער בעלי תחומי עניין מגוונים, הבאים ממגזרים שונים ומצורות התיישבות שונות, לחיים של שיתוף, סובלנות וכבוד הדדי. מאז הקמתו ועד היום מור הנדסה הינה הגורם המתפעל את הקמפוס באופן מלא כולל שירותי הסעדה.
באם הינכם נדרשים לשירותים דומים, נשמח להזמינכם להצטרף אלינו לסיור במקום להתרשמות ממערכת משולבת המופעלת על ידינו במקום מזה 25 שנים.
למעוניינים, בבקשה ליחצו על הצטרפות לתוכנית סיורי מנכ"ל/יות להלן.

ניהול פרויקטים - המרכז הישראלי למצוינות בחינוך


מוזיאון ישראל

המוזיאון הגדול והחשוב בישראל והוא אחד המוזיאונים הגדולים ביותר בעולם. המוזיאון מכיל מעל ל-500,000 חפצי אמנות, המייצגים את שלל תרבויות העולם מצויים בו אוספים בתחומי הארכיאולוגיה, האתנוגרפיה, היודאיקה, האמנות הישראלית והתערוכות המתחלפות. הבניין משתרע על שטח של עשרות אלפי מטרים רבועים. למוזיאון מוסדות לווין הממוקמים מחוץ לקריית המוזיאון הראשית והם מוזיאון רוקפלר לארכיאולוגיה ובית טיכו. מור הנדסה מספקת את שירותי התפעול והתחזוקה למבנה ולמערכותיו משנת 1997 ועד היום ברציפות, כמעט 
שני עשורים. במסגרת תחזוקת המוזיאון, מור הנדסה אחראית על שמירה קפדנית של תנאי טמפרטורה ולחות באולמות ובמחסנים ובהיכל הספר, מקום הצגתן של המגילות הגנוזות. במסגרת עבודתנו יחד עם המחלקות השונות של המוזיאון נוטלת מור חלק בהקמתן של תערוכות קבע ותערוכות מתחלפות.
אנו מזמינים מנהלי/ות מוזיאונים וגלריות להצטרף אלינו לסיור מזווית אחרת במוזיאון ישראל.
למעוניינים, בבקשה ליחצו על הצטרפות לתוכנית סיורי מנכ"ל/יות להלן.
 

ניהול פרויקטים - מוזיאון ישראל


האוניברסיטה הפתוחה רעננה

אחת מתשע האוניברסיטאות בישראל המוכרות על ידי המועצה להשכלה גבוהה. הקמפוס המרכזי של האוניברסיטה הפתוחה נמצא ברעננה ובנייתו הושלמה בשנת 2004. מנהל פרוייקט ההקמה היה אינג' אליעזר רהט, מייסד חברת מור הנדסה. הקמפוס משתרע על שטח של למעלה מחמישים דונם, מתוכם 42,000 מ"ר שטחים בנויים. מור הנדסה זכתה בשנת 2013 במכרז להפעלת מערך התחזוקה של האוניברסיטה הפתוחה.
מנהלי ומנהלות קמפוסים אוניברסיטאיים מוזמנים לסייר עימנו ולהתרשם מאיכות השרות ואופן תחזוקת המערכות במקום.
למעוניינים, בבקשה ליחצו על הצטרפות לתוכנית סיורי מנכ"ל/יות להלן.
ניהול פרויקטים - האוניברסיטה הפתוחה רעננה


רשות העתיקות

רשות העתיקות הינה המוסד המקצועי המוביל בארכיאולוגיה של ארץ-ישראל, האחראי על עתיקות הארץ ועל אתרי העתיקות; על חשיפתם, שמירתם, שימורם, חקירתם ופרסומם. מאז שנת 2002 אחראית מור הנדסה על הפעלת ואחזקת המערכות האלקטרו-מכאניות בחדרים השמורים של אגף העתיקות במוזיאון ישראל, בהר-חוצבים ובמבנה רשות העתיקות בבית שמש.


ניהול פרויקטים - רשות העתיקות